fbpx

למה אפשר לצפות מאמזון בשנת 2021?

שנת הקורנה 2020

שנת 2020 הביאה לעולם את  נגיף הקורונה, עם סגרים וריחוק חברתי ומגבלות על פעילות של חנויות ומרכזי קניות, מה שהוביל לעלייה משמעותית במכירות און ליין. מציאות זו ניכרת בפלטפורמת המכירות של אמזון שזינקה למספרים מעל ומעבר למצופה, עם גידול הקרוב לארבעים אחוזים בהכנסות בהשוואה לשנה הקודמת ורווח נקי שעומד על מעל חמישה מיליארד דולר.

הגידול נבע בין היתר מהיכולת של אמזון להתמודד מול עומסי קניה אונליין, עם מערך רחב ומקצועי של תשתיות אחסון ומערך שילוח רב ערוצי שאפשר לאמזון לשעוט קדימה. נכון, זה לא היה פשוט והיו גם עיכובים בקבלת המלאי, אבל בהשוואה לחברות שילוח אחרות המערך הלוגיסטי של אמזון נחשב להצלחה כל כך מסחררת שהחברה מציע כיום את שירותיה גם לחברות וגורמים אחרים במשק העולמי.

מה צפוי בשנת 2021

חשוב לדעת כי עולם המכירות און ליין בכלל ובאמזון בפרט משתנה כל הזמן, ומה שהיה נכון לפני חמש שנים יכול להיות כבר פחות מתאים ורלוונטי בימינו. בעיקר עלה הצורך בהשקעה הרבה יותר גדולה בסחורות ובלקוחות. כמו כן, מנוע החיפוש של אמזון מכוון לשים במקומות גבוהים וראשונים מוצרים כמה שיותר רלוונטיים.

בהתייחסות לשנת 2021, עם הקורונה שעדיין ממשיכה, גם הצלחת המסחר באמזון צפויה להמשיך. יכולות הניתוח של אמזון עם טכנולוגיות מבוססות על אלגוריתמים מתקדמים ואינטליגנציה מלאכותית יספקו כלי ניתוח מדויקים לזיהוי טרנדים ומגמות מבוקשות בתחומי סחר שונים. אלו יעניקו לסוחרים באמזון חיזוי של מועדים, מחירים ומקומות טובים ביותר למכירת סחורות ומוצרים שונים.

כמו כן סביר להניח שבשנה הבאה אמזון דווקא תאט את פעילות המותג הפרטי שלה בגין ביקורות שהיא ספגה על תחרות לא הוגנת שנוצרה בפלטפורמה שלה. במקום זאת אמזון צפויה להשקיע בשימור לקוחות. בנוסף היא צפויה לשפר את הממשק שלה עם שאיפה לאחד פלטפורמות שונות לאחת, כמו אמזון קום ואמזון פריים, ובכך להקל על הגולשים ביצירת סל קניות אחיד. אמזון גם תשקיע מאמצים לקידום הפרסום בפלטפורמה שלה, עם פרסום ממומן שכבר היום נחשב לשלישי בגודלו בעולם אחרי גוגל ופייסבוק.

שיפור חוויית הקנייה 

בשנה הקרובה יושם דגש מיוחד על שיפור חוויית הקניה באמזון עם מגוון אמצעים טכנולוגיים חדשניים. לדוגמא, בשנה הקרובה עזרים קוליים יעמדו לטובת קהל לקוחות החנויות של אמזון ויאפשרו לבצע פעולות שונות על פי פקודה קולית, כמו הזמנה של מוצר, מעקב אחר משלוח ועוד. גם שירותי לייב וידאו שהושקו בשנה שעברה צפויים להתרחב, עם אפשרות לבצע שידורים בזמן אמת דרך הפלטפורמה של אמזון בהם יוצגו מוצרים שונים, יינתנו טיפים ועוד.

זאת לצד פלטפורמת אקספיריינס המספקת אמצעי לסיורים ולימודים וירטואליים בשידור חי מול הלקוח, כאשר במהלך שידורים אלו ניתן להציע למכירה מוצרים ושירותים שונים. בנוסף, אמזון מקדמת אמצעים וירטואליים המאפשרים להתנסות במוצרים שונים, בין אם מכירת ריהוט לבית או חדר הלבשה וירטואלי לפריטי אופנה שונים.

למצוא את מוצר הזהב 

כמו בכל שנה, גם לקראת 2021 שאלת השאלות היא באיזה מוצרים כדאי להשקיע למסחר באמזון. התשובה לשאלה זו דורשת ידע מקצועי שמאפשר לזהות מוצרים בעלי פוטנציאל למכירה און ליין. כך למשל, מחקרים וניתוחים בתחום מצביעים על פריחה בשוק היד השנייה, עם צפי לעלייה של פי חמישה למוצרים אלו. כמו כן עולה הביקוש למוצרים בהתאמה אישית עם חנויות שמאפשרות ללקוחות שלהן לעצב באופן אישי מוצרים שונים כמו תכשיטים, חפצי נוי, שמלות ונעליים. מעבר לכך, באמזון ישראל הפריטים הזוכים להצלחה גבוהה הינם בין היתר בתחום המזון ובדגש על מזון בריאות, בגדי אימון חדישים, משקפי מציאות מדומה, ספרים ועוד.

עלות ההשקעה במסחר באמזון

לשנת 2021 מסחר בשיטת הפרייבט לייבל, המוצעת על ידי אמזון, בהחלט יכול לספק הכנסה מכובדת עם השקעה התחלתית של אלפי דולרים בודדים. בשיטה זו סחורות ומוצרים נשלחים למחסנים של אמזון עם השקעה מינימלית המתחילה באלף עד ארבעת אלפים דולרים. בנוסף חשוב לקחת בחשבון סכום של עוד כאלף דולר עבור צרכי פרסום, שילוח, עיצוב טקסטים ותמונות. 

אמנם מדובר בסכום התחלתי של כמה אלפי דולרים בודדים, אבל גם עבור סכום זה לא כדאי בשנת 2021 לקחת סיכונים מיותרים. אז לפני שאתם מתחילים להשקיע כסף כדאי שתשקיעו את אנרגיה שלכם בחקר שוק מוקפד במטרה לבחור במוצרים משתלמים למסחר בשנה הנוכחית ובשנים הבאות אחריה. את המוצרים יש לבדוק היטב ולמצוא עבורם ספקים אמינים. ואם אין לכם הבנה מספקת בתחום המסחר באמזון, עוד לפני שאתם מתחילים כדאי שתעמיקו ותעדכנו את הידיעות לכם עם קורס מקצועי המוצע על ידינו.

ללמוד במקום רלוונטי

אם אתם מתכוונים להיכנס השנה אל מסחר באמזון, חשוב שתגיעו לתחום עם סל כלים פרקטי ועדכני. יש להבין כי אמזון של ימינו אינה אמזון של לפני עשר או חמש שנים, ולכן חשוב לפנות רק לגורמים שמספקים קורסים עם תכנים רלוונטיים ועדכניים, כמו הקורסים של kobecom המתייחסים לסחר עכשווי באמזון, שיטת ניהול, שיווק, פרסום ושילוח שאמזון מספקת, וכדומה.

למידע נוסף, חזור לעמוד הבית >>

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

השאירו פרטים וקבלו גישה מיידית למדריך:

**המדריך יישלח למייל**

השאירו פרטים וקבלו גישה למדריך:

כדי להוריד את המדריך “סודות המוכרים המובלים באמזון” (כולל 3 בונוסים שווים) תקבל גישה לקבוצת הפייסבוק הסגורה שלנו ללא עלות – שם המדריך שמור לך להורדה, אלו הפרטים שמכניסים עכשיו כדי לקבל גישה מלאה למדריך:

אתה כמעט שם!

תשאיר פרטים ותקבע עכשיו שיחת ייעוץ:

תודה על הפרטים שלך!
נשבע, הלוואי שהיו נותנים לי שיחת יעוץ בתחילת דרכי...
חוזרים אליך לתיאום שיחה תוך 24 שעות!