fbpx

טעויות נפוצות באמזון – בתור סוחר מתחיל

  1. לא להתחיל עם מלאי נמוך מדי. החיסכון בסוף יביא להוצאות. הרבה מאוד אנשים שמתחילים לסחור באמזון לא מבינים שחלק מהמלאי הראשון שהם הכניסו מתבזבז על מה שנקרא: השקת מוצר וקידומו. כאשר כבר יגיעו למצב שהמוצר מוכר הם לפתע יקלט שהם ללא מלאי וכל העבודה הקשה של קידום המוצר בהתחלה הולכת לפח. השקה מחודשת אף פעם איננה טובה כמו הראשונה.
  2. מכירה בקטגוריה או בנישה שאיננה מתאימה. ישנן המון קטגוריות מפתות למכירה אך רבות מהן עלולות לגרור דרישת אישורים מחמירים מאמזון או תנאי קבלה קשים שעלולים לצוץ בהתחלה אבל גרוע מכך גם בהמשך. לכן כאשר אנו בוחרים מוצר יש קודם כל לבדוק טוב את כל הפרמטרים ולא רק את הפרמטרים הברורים כמו כמה רווח ניתן להרוויח ומה התחרות.למשל תת קטגוריה של מוצרים אלקטרונים אלחוטיים כגון אוזניות בלוטות’ נסגרה לאחרונה וכעת אמזון דורשים אישורים מסויימים והדבר עלול לגרור הוצאות וזמן יקר או אפילו סגירת עמוד מכירה.
  3. להתחיל עם מוצרים זולים מדי. נשמע בסך הכל הגיוני להתחיל עם מוצר שלא יקר ליצר אותו אבל יש לקחת בחשבון שאמזון מתחלקים איתכם ברווחים ואתם עלולים למצוא עצמכם עם נתח רווחים אפסי ואף הפסד.
  4. לא להכין תוכנית עבודה ראויה. שמדברים על טעויות נפוצות באמזון בקרב מתחילים אחת הגדולות שבהן היא להיזרק למים. יש לקחת בחשבון שמכירת מוצר דורשת תכנון, הבנת תהליכים השיווק והכנה טובה על מנת להגיע רחוק.
  5. בחירת ספק לא אמין ולא איכותי.אם לא תשכילו לבחור ספק נכון אתם עוד יכולים לשלם על כך במוצר גרוע. מוצר גרוע באמזון גורר אחריו החזרות ופידבקים שליליים שמביאים אותכם בסופו של דבר למעט מכירות ואף לסגירת דף המכירה. יש לבחור בספק איכותי ולהשקיע בבקרת איכות טובה מאוד.
  6. העתקת הצלחה קיימת. המון סלרים חדשים רואים לפי השיטות המוכרות מוצרים שעושים המון כסף ופשוט מעתיקים אחד על אחד מוכרים אחרים. אותם סלרים לא משקיעים בבידול התמונוץ, ביצירתיות, באריזה וובסופו של דבר הקונה יעדיף מוצר ותיק על פני חדש עם כל התוכן הוא כמעט זהה.
  7. מנוחה על זרי הדפנה לאחר שכבר הצלחנו. המון מוכרים מורידים הילוך ומורידים את רמת ההשקעה לאחר שהמכירות מצליחות ולאחר שכבר ישנם רווחים יפים. בדיוק בשלב הזה שבו כדאי להרחיב את קו המוצרים או לפתח את המוצר הקיים לפי ביקורות של לקוחות, המוכר לוקח את הרווחים לכיסו הפרטי במקום להשיקעם בשיפור התמונות, דפי המכירה, והגדלת המלאי.
  8. מכירת טרנדים זמניים. לטרנדים יש שעון חול וסוחרים שהולכים שבי אחרי הטרנד, לדוגמה הספינרים, עלולים למצוא את עצמם תקועים עם מלאי גדול ביום שיפוג התוקף של המוצר.
  9. לא לעקוב אחר התקנונים השונים והעדכונים שלהם. אמזון נוטה לעדכן תקנונים אחת לכמה זמן, לפי הצורך שלה ולפי החוקים החדשים שיוצאים בכל מדינה, צמי שמפר חוקים אלו, אפילו מבלי לדעת, גורלו סגירה של המוצר או החשבון.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

השאירו פרטים וקבלו גישה מיידית למדריך:

**המדריך יישלח למייל**

השאירו פרטים וקבלו גישה למדריך:

כדי להוריד את המדריך “סודות המוכרים המובלים באמזון” (כולל 3 בונוסים שווים) תקבל גישה לקבוצת הפייסבוק הסגורה שלנו ללא עלות – שם המדריך שמור לך להורדה, אלו הפרטים שמכניסים עכשיו כדי לקבל גישה מלאה למדריך:

אתה כמעט שם!

תשאיר פרטים וקבל את המבצע עכשיו:

תודה על הפרטים שלך!
נשבע, הלוואי שהיו נותנים לי שיחת יעוץ בתחילת דרכי...
חוזרים אליך לתיאום שיחה תוך 24 שעות!